[Japanese] [G.J?] Seven Online Gamers ~Offline~

Ancarius

~Dreamer~
Otaku Veteran

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

TITLE:
Seven Online Gamers ~Offline~

COVER:

:info:

STORY:
The protagonist, Hideo, begins to play an online game, Seven Warriors Online, as a fencer called tetuONE. There, he meets a cleric called MONNBRUN. After they've played together for a while, MONNBRUN suggests they meet up in person and see a movie together. To Hideo's surprise, MONNBRUN is played by Kohane, a girl in his class.

Hideo meets others in SWO, including NEEV, who's player is a model named Yuniko, Sundome, whose player is Kohane's best friend, Anko, and TETUKO, whose player is Renka, a voice actress. Together they have fun and support one another, both in the game and in the real world, as they deal with the Player Killer called Chimera in SWO, and their own individual troubles and ambitions.​

SCREENSHOTS:

* Size: 2,27 GB
* Language: Japanese
* Release: 2005-07-22
* Genre: ADV
* Space: 2,46 GB
* Min. System Requirements & Info:
Unterstützte Betriebssysteme: Win98/Me/2000/XP
CPU: Pentium II 233 MHz erforderlich, Pentium III 500 MHz oder höher empfohlen
Auflösung: 800 x 600
DirectX: 8.1 oder höher
Hoster: Rapidshare


:pw:
Ancarius@WoH

:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.
Feedback und Comments sind erwünscht!
 

Anhänge

Zuletzt bearbeitet:

Little Ronin

Ordenspriester
Sry, aber das spiel hängt sich immer mit der Meldung EAGLS funktioniert nicht auf - k.a. worauf sich das bezieht - kann mir da jemand helfen?
 

Ancarius

~Dreamer~
Otaku Veteran
EAGLS ist die Software mit der G.J? in allen seinen Spielen die Animationen in die H-Szenen bringt.

Funktioniert es schon beim eigentlichen Start nicht, denn wenn man das Spiel zum ersten Mal startet wird man gefragt ob man diese Funktion aktivieren will. Links heißt Ja, Rechts Nein.
Sonst die Grundregeln eingehalten, Sys. auf Jap. gestellt und so?
 

FallenAngel

known as Zeomak
Oha da hat jemand ein Game aus meinem Leben gemacht xD Hab mich auch mal mit einer getroffen die ich in so einem Game kennengelernt hab, is aber nicht gut ausgegangen :P
 
Oben