Z zzFENRIRzz Ungläubiger 26 November 2015 #1 Ich binZzFENRIRzz...Ich bineinGrafik-Designer.IchmagdieAnimeundManga.IchhoffeGesprächmitnettenLeuten.Nun, das istalles. Sorry the German is not my nathal language Zuletzt bearbeitet: 27 November 2015
Ich binZzFENRIRzz...Ich bineinGrafik-Designer.IchmagdieAnimeundManga.IchhoffeGesprächmitnettenLeuten.Nun, das istalles. Sorry the German is not my nathal language
F Fitze12 Ungläubiger 26 November 2015 #3 @ fenrir, solange man dich verstehen kann, ist es nicht schlimm, wenn deustch nicht deine sprache ist
@ fenrir, solange man dich verstehen kann, ist es nicht schlimm, wenn deustch nicht deine sprache ist
redrooster 赤いオンドリ - 僕はオタクです! Teammitglied SMods 27 November 2015 #4 English language is just as welcome here as german is. In case of problems with vocabulary or phrases just switch to english language.
English language is just as welcome here as german is. In case of problems with vocabulary or phrases just switch to english language.
Z zzFENRIRzz Ungläubiger 27 November 2015 #5 My natal language is the spanish (from México) but i also speak english and just a little german so i will use english then Zuletzt bearbeitet: 27 November 2015
My natal language is the spanish (from México) but i also speak english and just a little german so i will use english then