[English] Magical Teacher: My Teacher's a Mage? [Unzensiert!]

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

Magical Teacher: My Teacher's a Mage?
まじかるティーチャー 先生は魔女?

:info:

BESCHREIBUNG:
Due to some family issues, our protagonist finds himself going to live with his aunt, Kasugai Haruka. However, on his way to his new home, he has a bizarre run-in with a magical statue, where he's saved by none other than Haruka and her friends, who show up as a magically transformed team. Once things settle down, he learns that they've formed a group of mages to combat the magical incidents cropping up in town. Our protagonist soon learns that he, too, possesses magical powers, and decides to help combat the magical menace as soon as he hears his crush, Haruka's daughter, is helping as well...

SCREENSHOTS

* Text: Englisch
* Censorship: 100% Uncensored
* Gametime: Mittel (10 - 30 Stunden)

* Filehoster: share-online, uploaded, userscloud, mega
* Size: Packed 1,09GB / Unpacked: 1,13GB
* Info: https://vndb.org/v4962

:pw:
Code:
byC00Lzero
:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

Anhänge

Zuletzt bearbeitet:

Arandur

Stamm User
Welche Weiterleitung ? Wenn du den Downloadlink meinst , der geht. ICh komme ohne Probleme in den Linksave Ordner zu den Dateien.

Tyraxx

Gläubiger
ohh man, wieso nur so wenige Informationen und keine Screenshots?
Will nicht rum meckern, ich weiß das man froh sein sollte das sich eingie Leute die Mühe machen es zu uploaden, aber könnte man mal nicht ne Regel machen das screenshots Pflicht sind? Googlen möchte ich auch nicht jedesmal.

Weiß jetzt also nicht ob sich das Spiel lohnt.
Hat irgendjemand Erfahrung mit dem Spiel; ist es ein gutes Spiel oder nur ein weiteres Eroge (VisualNovel-mäßig)?

Houki

Ungläubiger
Hatte dieses Problem schon früher mal. War das wegen nerer fehlenden Font-Datei? Fand per Suche auf die Schnelle nichts schlaues : (

Oben