[Japanese] Relict 2 -Episode Moon-

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

TITLE:
Relict 2 -Episode Moon-
Relict2~エピソード・ムーン~

COVER:


:info:

STORY:
Long time ago from the Relict -Toki no Wasuremono-, fierce battles were raging on the moon.

The Rabbit family was the leader of the herbivore dynasty. But as problems on rights of the hunting grounds became more serious carnivores rebelled and minor skirmishes left to all-out-war.

The rabbit family had raised a young man long ago expelled from the leopard family, Cross, a great kindness unknown in these times of war.

But there was no end for war was in sight. Being pushed back by the carnivores leaders of the family decided to speed the development of their new weapon "TOKIJIKU".

But "TOKIJIKU" far exceeded the anticipated benefits, causing tremendous destruction.

Cross pleaded, saying these kinds of weapons were too powerful to be wielded no matter what, but the leaders were gone too far in their fear and didn't listen to him, he left that day, never to be seen again. Until one day...
SCREENSHOTS


* Size: 1,4GB
* Language: Japanese
* Release: 28.04.2006
* Space: share-online, monsteruploads
* Min. System Requirements & Info:
http://vndb.org/v475
http://www.getchu.com/soft.phtml?id=232605&gc=gc

:pw:
Code:
byC00Lzero

:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

Feedback und Comments sind erwünscht!

 
Zuletzt bearbeitet:

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin
Ich finde es ja super das du es hochgeladen hast aber ich verstehe nicht wie ich es downloaden kann
am einfachsten mit dem Jdownloader
ansonsten klickst du auf den Link - den wo das Kästchen danach kommt - und tippst diesen code ein.
danach siehst du part 1 bis 3
da klickst du hinten dran auf dein einfachen Pfeil. du wirst zur DL-Seite weiter geleitet.

die Hoster sind kompatibel. D.h. du kannst part 1 von Hoster A ziehen und part 2 von B und 3 von C
 

crapFX

Ungläubiger
hab jetzt die drei rar datein vor mir nur immer kommt eine fehlermeldung sie wären beschädigt... hab mir auch schon den link von dir durchgelesen... kannst du da noch einmal nachsehen ?
 

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin
auch hier ist ja fast alles down :/
hab jetzt die drei rar datein vor mir nur immer kommt eine fehlermeldung sie wären beschädigt... hab mir auch schon den link von dir durchgelesen... kannst du da noch einmal nachsehen ?
schau mal welcher der Parts kaputt ist.
evtl. musst du den einfach noch mal neu laden.

sag mir bescheid welcher das ist & ich werde das checken.
 
Wieder einmal zu späte von diesem Spiel erfahren. Ist es möglich ein Re-up der Links durchzuführen. Vielen Dank für eure Mühen Uploaders.

Nachtrag: Erneuten Dank für das rasche Reuppen C00Lzero!
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben