[Japanese] [0verflow] Cross Days

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

TITLE:
Cross Days

COVER:


:info:

STORY:
Yuuki first met Kotonoha at the school library in the beginning of second semester. But there was no progress with their relationship. They just frequently came to the school library.... One day, he sees Roka at the school library and he meets her again through his older sister, Chie, on the same night. Yuuki gradually falls in love with Roka. Roka is also attracted to Yuuki. Their love, however, doesn't go smoothly.... Yuuki hears a rumor that Roka is in love with Makoto. He also hears that Makoto is close to another girl.... Yuuki decides to ask Kotonoha, Makoto's girlfriend, about it to make it clear the fact. From that day, Yuuki's eventful school life starts....​
SCREENSHOTS


* Size: 9,3GB
* Language: Japanese
* Release: 19.03.2010
* Space: share-online, uploaded, userscloud, mega
* Min. System Requirements & Info:
http://www.getchu.com/soft.phtml?id=595785
http://vndb.org/v1193

:pw:
Code:
byC00Lzero

:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

Feedback und Comments sind erwünscht!

 
Zuletzt bearbeitet:

B0rst1

Novize
Hi, Ich hab die files von Upload / Share-Online geladen gehabt, gemounted und per applocale das setup ausgeführt.
Anschließend hab ich die exe im Installations ordner mit der aus dem Download ersetzt und das Spiel per applocale gestartet.

Nun habe ich das Problem, dass sobald ich auf Start drücke, sich das Spiel minimiert und mir eine kleine Fehlermeldung lauter ????? anzeigt - Wenn ich diese bestätige maximiert sich das Spiel wieder, zu sehen ist nach wie vor der Menü-screen.



Hatte jemand schonmal das problem oder hat jemand vllt einen Lösungsansatz? =/

PC läuft mit Vista falls die info weiter hilft :D

MfG, Borsti
 

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin
hum.
hast du die exe-ersetzt, die ich mitgeliefert habe?
(zumindest sollte sie dabei sein)
Die ? kommen wohl weil das System nicht auf japanisch gestellt ist? Zumindest ist das, meistens der Fall, wenn ? kommen
 

B0rst1

Novize
Ich wahr eigentlich fest davon überzeugt das ich die exe ausgetauscht hatte, anscheinend aber wohl nicht. Erneutes einsetzen der exe hat das problem behoben. Bin zwar etwas verwirrt, aber wenigstens funktionierts jetzt :D
 
Oben