[English] Biko 3 (english)

megaanimefan

Gläubiger
Biko 3 (english)

Biko 3
Developer(s) Illusion
Publisher(s) Illusion
Platform(s) Microsoft Windows
Release date(s) January 30, 2004
Genre(s) Eroge and Life simulation game
Mode(s) Single player
Media DVD
System requirements 98SE/2000/XP/ME 1.0GHz Processor, 128 MB RAM (256 MB recommended), 32 MB DirectX 8.1-compatible video card, DirectSound-compatible soundcard, DVD-ROM
Input methods Keyboard, Mouse

Basic Plot

There are five storylines based around five different female characters. The player's job as the male avatar is to stalk them without being detected through a 3-D environment. Each storyline has a "Love" ending in which the avatar meets the character at the end and they make love; a "Rape" ending in which the avatar abducts the female character and forces himself on her; and an extra voyeur scene that can be found in a particular part of the storyline. To achieve the "Love" and "Rape" endings requires the player to find objects throughout the game.
[edit] Characters

Katori: The protagonist.

Rin: Rin is a brunette schoolgirl clad in a green jacket and a blue tartan skirt.

Reiko: Reiko is a redhaired nurse in a blue sweater and black skirt.

Chris: Chris is a blonde stealth ninja character in a skintight costume.

Mayu: Mayu is a fast food waitress who wears her uniform throughout the game. She also appears in Cap Raper, an expansion to Battle Raper 2.

Mio: Mio is a miko in a white kimono shirt and red hakama with a sword.

Filesize: 1.25GB
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.
OK this one can get a bit couplet to install

Extract the 2 file folders

click the Biko3.exe in cd 1 folder

Like most multi-disk games it will ask for the 2nd disk

Copy/Paste this "Biko 3\Biko 3 CD2" into the slot or you can look in your folder for it.

After the installation, Extract the patch into to game folder

Good luck

(also uploaded on my hongfire name)
http://hongfire.com/forum/showthread.php?p=2038560#post2038560
 

Anhänge

Zuletzt bearbeitet:

realAJ

Novize
mit welchem programm kann ich die dateien denn öffnen?:huh:
7zip oder winrar

ja ich habe winrar aber die dateien werden net als rar dateien angesehen, weil nach dem rar noch 001, 002 und so weiter steht. wenn ich die zahlen dahinter lösche beim umbennen dann sind das rar datein, kann sie aber dann nicht entpacken weils mehrere parts sind.
sry aber ich kenn mich da nich so gut aus:kukukuh:
 

Sunabozu

Novize
mit welchem programm kann ich die dateien denn öffnen?:huh:
7zip oder winrar

ja ich habe winrar aber die dateien werden net als rar dateien angesehen, weil nach dem rar noch 001, 002 und so weiter steht. wenn ich die zahlen dahinter lösche beim umbennen dann sind das rar datein, kann sie aber dann nicht entpacken weils mehrere parts sind.
sry aber ich kenn mich da nich so gut aus:kukukuh:
Des sollst du doch dranlassen, sonst weis Winrar nicht mehr in welcher reihenfolge die zusammen gehören..
Einfach ein archiv mit winrar öffnen und entpacken lassen.
 

realAJ

Novize
wenn du damit die parts meinst ist das ja schon klar wegen der reihenfolge aber die dateien heissen alle Biko3.rar001 und werden bei mir als unbekannter dateityp erkannt.
 

Mirtillo

Gläubiger
wenn du damit die parts meinst ist das ja schon klar wegen der reihenfolge aber die dateien heissen alle Biko3.rar001 und werden bei mir als unbekannter dateityp erkannt.
Installier 7-zip, macht rechtsklich auf die erste Datei und dann hast du ein 7-zip-Menü und dann entpacken auswählen und bitte hier schreiben, ob du auch den Error kriegst, den ich und andere gekriegt haben.
 

realAJ

Novize
alles klar hat jetzt geklappt mit 7zip thx.
leider bekomme ich auch die fehlermeldung: Biko CD 1\Biko.EXE file is broken
 
Oben