[English] Chain ~ The Lost Footprints

TingelN

God of the Lolis
Teammitglied
SMods

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

Chain ~ The Lost Footprints




:info:

BESCHREIBUNG:
Takeshi Shinonome is a private detective. One day, he meets a girl named Ayumu out in the rain. Ayumu's sister, Marie, and Takeshi went to the same high school. She asks him to investigate rumors concerning her husband. Takeshi finds evidence that her husband is having an affair with Ako Sonomura. Later, Ayumu's father asks Takeshi to investigate her private life. He is a well known politician and is afraid of having a scandal during the upcoming general election.

Soon after Takeshi starts investigating, Ayumu is confronted with an extremely dangerous situation. Is her father's enemy behind this? As Takeshi tries to find out who is putting Ayumu in danger, he discovers a new drug is behind the entire problem. Murders become rampant. The new drug is constantly tied to the murders, but there is not enough evidence to prove it. Will the beautiful girls he becomes involved with help him solve the mystery?

SCREENSHOTS


* Text: Englisch
* Censorship: 100% Uncensored
* Gametime: Kurz (2 - 10 Stunden)

* Filehoster: uploaded
* Size: Packed 623MB / Unpacked: 810MB


:pw:
Passwort:
TingelN@woh



:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

 
Zuletzt bearbeitet:

kratonmagnus

Ungläubiger
Hey hab mal ne frage gibt es den patch auch als 64 bit version weil er mir immer sagt dass ich ihn nicht installieren kann wegen der kompatibilität?
 

KbCb_Grave

Gläubiger
Mal ne Frage zum Uncensored Patch. Der ist zwar dabei, und ich kann ihn auch ausführen, aber es scheint nichts weiter zu passieren und das Spiel ist immernoch zensiert.
 

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin
Bei mir leider das selbe... :nonono:
hum~
an sich dürfte das die version von G-Collections sein.
die müsste auch ohne patch uncen sein - aber da bin ich mir nicht sicher.

ansonsten hast du mal versucht es mit 32bit comp. zu starten? Rechtsklick -> eigenschaften -> Komp. modus (hum~ evtl. dann hier win2k oder so was probieren)
 

n.o.v.a

Full-Time Otaku
Teammitglied
Mod
auch die G-Collections version von "Chain" war aus unbekannten gründen nicht uncut, der patch wurde allerding später nachgereicht.
hier mal als beispiel die screens die ich für meinen upp gemacht habe:

die VN läuft bei mir unter win7 x64 ohne probs, wie zero schon schrieb einfach mal ein paar einstellung des komp.modus ausprobieren (bei vielen reicht es schon die vn als admin zu starten
 

TingelN

God of the Lolis
Teammitglied
SMods
Auf DL-Version des Spiels aktuallisiert (Vereinfachte Installation, Kein Kopierschutz).
 
Oben