[English] Come See Me Tonight

TingelN

God of the Lolis
Teammitglied
SMods

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

Come See Me Tonight




:info:

BESCHREIBUNG:
Ryoichi doesn't know what he wants to do with his life. A very viable option is dumped into his lap when his parents disappear without warning one day. While he's pondering his next step, a woman from his father's past, Chidori Yuki, approaches him and decides to help out the young man.

“I own a traditional Japanese restaurant,” she tells him. “Come and work for me, and you can learn to be a chef.” Having nothing much better to do, Ryoichi can hardly refuse her offer, so he goes along for the ride, although he's a little uncertain that cooking is his destiny.

Things quickly become more complicated when he arrives and meets the rest of the family! Chidori introduces him to her three beautiful daughters, who all work as waitresses in her restaurant. “Get to know my daughters,” Chidori instructs him. It turns out her plan is to have him choose one daughter to marry and eventually take over the restaurant as Head Chef! What's more, the girls are all actively competing for Ryoichi's love, bending over backwards to make him fall for them. Considering he's never had a girlfriend before, he's really in for some interesting times. Talk about pressure!

All day, he is surrounded by Chidori and her three beautiful daughters, as well as another girl training to be a Head Hostess. It's a veritable harem! How will he choose just one?
SCREENSHOTS


* Text: Englisch
* Censorship: 100% Uncensored
* Gametime: Mittel (10 - 30 Stunden)

* Filehoster: Uploaded
* Size: Packed 296MB / Unpacked: 404MB


:pw:
Code:
TingelN@woh

:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

 
Zuletzt bearbeitet:
Hi!

Finde deine Uploads echt großartig - hab mir schon viele Spiele runtergeladen und viel Spaß damit gehabt.
Leider sind immer wieder welche dabei (wie dieses), die ich sauge, anschließend mit 7zip oder winrar entpacke und dann nicht starten kann, da nur ein walkhtrough, eine video Datei und einige andere (in dem Fall je eine CDC, IMG und SUB) Dateien vorhanden.
Würde mich freuen, wenn mir wer sagen könnte wie ich spiele (Dieses, Discipline, Idols Galore, I´m gonna Nurse you, Divi Dead oder Tsuki)mit dem Problem zum laufen bekomme.

Besten Dank im Vorhinein
 

np1989

Scriptor
ich hab da nen kleines proplem. wenn ich das spiel starten will bleibt bei mir der bildschirm schwarz und ich bekomme ne debugger warnung kann mir da vieleicht jemand weiterhelfen
 

TingelN

God of the Lolis
Teammitglied
SMods
Mach mal bitte einen Screenshot vom Fehler, hier dürfte es normalerweise keine solche Fehler geben.
 

Chase438

Gläubiger
Wenn du keinen Debugger installiert hast, dann kannst du mal versuchen im Internet-Explorer bei den Internetoptionen -> Erweitert -> Einstellungen das "Skriptdebugging für IE" und das "Skriptdebugging (andere)" auszuschalten...
Ich hab mal irgendwo gelesen, dass das damit zusammenhängen kann...
 

Chieko Nakasato

Artificial Boy
Otaku Veteran
@np1989
Ist ein Codec-Problem. Google einfach mal die erste Textzeile der Fehlermeldung und Du findest mögliche Verursacher und Lösungsvorschläge!
 
Oben