[Japanese] [tone work's] Hatsukoi 1/1

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin

UPLOAD ONLY 4 WORLD OF HENTAI ! DO NOT REPOST !

TITLE:
Hatsukoi 1/1
初恋1/1
ハツコイイチブンノイチ
Hatsukoi Ichibun no Ichi
First love One over one

COVER:


:info:

STORY:
Yuuma is a second year student at the prestigious public school Hoshioka Gakuen. It is known for offering a fulfilling school life, but he has yet to experience love and spends his days lacking any satisfaction. He hasn’t made any progress with his classmates nor his osananajimi. All he can do is look at his love interest, the student council leader Midori, from a distance.

One day, he saw her with a troubled face. It seemed that the remaining members of the school cafeteria improvement committee had resigned. After giving it some thought, he volunteered to lead the committee. After that fateful moment, his surroundings became a lot more lively and before long, his first love had blossomed.​
Screens


* Size: 6,6GB
* Language: Japanese
* Release: 2012-06-29
* Space: share-online, uploaded, uploadable, mega
* Min. System Requirements & Info:
https://vndb.org/v9124
http://www.getchu.com/soft.phtml?id=729520&gc=gc

:pw:
Code:
byC00Lzero

:download:
Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

Feedback und Comments sind erwünscht!

 

Anhänge

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin
In dem Archiv ist ein crack drin, der diesen Test umgehen sollte.
das müsste die "LSE_PREV.exe" sein. Diese sollte theoretisch diesen check ausschalten.
 

Little Ronin

Ordenspriester
Jo, das 6,5kb ding...

Wenn ich dass anwerfe tut das auch was -> erscheint kurz im Taskmanger genauso wie der Gametask verschwindet dann aber wieder und ich bekomme weiterhin die Fehlermeldung...
 

Zero

Chief 0perating 0fficer
Teammitglied
Admin
Jo, das 6,5kb ding...

Wenn ich dass anwerfe tut das auch was -> erscheint kurz im Taskmanger genauso wie der Gametask verschwindet dann aber wieder und ich bekomme weiterhin die Fehlermeldung...
hum. okay.
anscheinend gibt es mit dem ding ein Problem bei manchen leuten.

ich habe oben in den 1. Post die datei "hatsukoi.rar" gepackt. Das soll ein Crack sein, der vllcht funktioniert (Admin-Rechte werden benötigt)
(das habe ich aber noch nicht ausprobieren können)


Und auch ein Save-Game angehängt
 
Oben