sali zäme

ota-Q

Philanthrop
Otaku Veteran
winterthur... hmm... i welem kanton isch ez das scho wider gsi? xD

ne, isch nid so bös gmeint, aber stadt züri dialekt isch scho chli astrengend un die sympathischte sin nid.
abr all zu blöd chani nid toe, studiere z züri un bin jedes johr wider gern z winti für d JAN
 

Crazy Neko

Exarch
ja ich säg ja mir gfalled zürcher au nid so....

wo wohnsch du denn?

humm djan vielleicht gsem er eus dette next year^^
 

ota-Q

Philanthrop
Otaku Veteran
im rintl, odr wie di meiste sägen st galler rhital. nöchi sargans falls kennsch
 

Crazy Neko

Exarch
ghört aber s.galle kenni da wohnt mini tante


Säg mal wieso seische igentlich du wpnsch am arsch vo de welt wen i de CH wohnsch? wos filesharing legal isch?
 

hakuryu

blauer Drache
Otaku Veteran
oh mein gott bitte so tippeln das man es auch lesen kann ^^

willkommen bei uns verrückten.
im prinzip wurde ja alles gesagt ^^
schau doch mal im fanfic und rpg-bereich rein. wir freuen und immer über neue mittippler :D
wenn fragen sind, stell sie einfach, hier ist niemand giftig und beißen sollte auch keiner. (übernehme aber keine garantie!)
lg haku
 

Crazy Neko

Exarch
@ota bi mir wird au mmer hinter em huus güllet :/ wohne nid in de Stadt winterhtur sondern i de umgebig devo...

@Haku Frau Drache das ist der hochofizielle Schweizer dialekt welcher sogar für deutsche verständlcih sein sollte :p
Also verstahsch das würkli nid? chani ja fast nid glaube. sgsprochene würdsch nämli garantiert verstah ^^
 

Malo28

Novize
hab gar nicht gesehen dass hier schon ne zweite seite ist xD

kei angst, bin ned eine vode stadt, die sind fründlicher ufem land :)

-----[ Doppelpost hinzugefügt ] -----

@kingmaik: dankeschön

@hakuryu: danke für die info ;)
 

-Lipton-

Haarig und Flauschig
Dann auch mal Willkommen.
Bin halb Schweizer aber ich kann´s nicht sprechen oder schreiben nur verstehen :(
 

blibb

Scriptor
Boooah, hie isch jo voll das Schwizer Treff und keine seit mir öppis defoo?! xDD
Ich hätt im fall nie denkt das hie no so vil andri Schwizer sid... Na aber de heiss ich dich au moll no hier Willkomme, füel dich eifach wie dehei bi uns, ne? .
Wennde Zitt hesch, lueg doch moll im RPG-Berich verbi.

MFG Blibb^^
 

Crazy Neko

Exarch
huuuiiii de blibb isch au en schwitzer??

säg ed mal wieso sind er alli nid i de ig wenn er schwitzer sind? det häts grad mal 13 mitglieder :/

und denn wär dette mal öbbis los^^

BtW blibb us wellem kanton bisch?

und da ich sowieso dabsicht han in nöchere zukunft innerem rpg mitzmache.... wie wärs mit eim uf schwitzerdütsch? :D
 
Oben