sali zäme

blibb

Scriptor
Klaaaaar^^
Es git e gruppe für schwizer? Warum seit mir keine so öppis, hä? xD Ich wär doch scho lang derbii.
Ich bi letzschtens ersch us Bern nach Basel Stadt züglet. und hey, das mit em RPG wär moll e sau geili Idee, würd sofort mitmache.
 

hakuryu

blauer Drache
Otaku Veteran
ihr wollt doch nicht ernsthaft nen rpg in schweizerisch starten???
omg sag ich da bloß
malo mach das bloß nicht XD schau einfach so mit rein und tipple mit wenn dir eins gefällt. dann beim jeweiligen sl (spielleiter) mal angefragt ob du noch einsteigen kannst. helfe auch bei der charaerstellung ;)
 

Crazy Neko

Exarch
wird doch lustig für dich zum lese :D

und wieso so diskriminierend? dörfed mir öbbe keis rpg i euesem urdialekt starte???
 

hakuryu

blauer Drache
Otaku Veteran
diskriminierend? ich? niemals!
jetzt ist schon wieder smaltalk in ner vorstellung. das wird bestimmt gelöscht. zurecht ^^
rpg-einladung steht zumindest ;)
 

hakuryu

blauer Drache
Otaku Veteran
ja von mir an malo. du kannst ja auch.
auch wenn beiträge hier nicht gezählt werden, smaltalk ist nicht gern gesehen, dafür gibts pn
 

Crazy Neko

Exarch
jop i weiss^^ und ich wil schon lange im rpg bereich mtiamchen hab auch schon mit nami kontakt deswegen^^ also mich musste nid einladen :D
 

ota-Q

Philanthrop
Otaku Veteran
jetzt ist schon wieder smaltalk in ner vorstellung. das wird bestimmt gelöscht. zurecht ^^
also hier juckt das doch keine sau, beiträge werden hier auch nicht gezählt wie im spam-bereich, und sogar der kann momentan was smalltalk angeht kaum mit diesem thread mithalten^^
 

Hala

Ordenspriester
huuuiiii de blibb isch au en schwitzer??

säg ed mal wieso sind er alli nid i de ig wenn er schwitzer sind? det häts grad mal 13 mitglieder :/

und denn wär dette mal öbbis los^^

BtW blibb us wellem kanton bisch?

und da ich sowieso dabsicht han in nöchere zukunft innerem rpg mitzmache.... wie wärs mit eim uf schwitzerdütsch? :D
ha dete au eh ofrog gschickt (also id IG), bih aber irgendwie nid agno worde :( Chas sih das de Verwalter dete irgendwie nöd so aktiv isch?^^
 

Crazy Neko

Exarch
jop the hentaitiger isch vor iwie 2 od. Drü mönät sletzschmal on gsi ich han em en email gschriebe aber no nüd becho

Ich frög morn eine vo de mods/admins etc wasmer da chöntiache^^
 

Hala

Ordenspriester
Wär eh guetih idee, und btw: bimene RPG würdi ou mitmache ^.^

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2
 
Oben