[Biete] Breeders of the Nephelym [english] Alpha 0.6042

Ohka

Ungläubiger
Entwickler: DerelictWulf - https://www.patreon.com/BreedersOfTheNephelym



This game never forgets that its primary objective is to present you with highly erotic pleasing material. It's a hentai game first, and an adventure game second. On that note, every Nephelym breeding combination will have its own three-phase fluid 3D sex animation:
Revealed content


There are a large variety of Nephelym, ranging from ripped and fit to fat and well-curved. All have been given "interesting" genitalia to make for unique breeding animations. There are currently a few known species, but more are certain to be discovered.
Lastly, any true breeder knows that to master the craft you need to "experience" your Nephelym for yourself. At any point you can breed with any of your Nephelym!
If you're feeling compassionate, you can give your love to a lustful elite Nephelym and allow them to release their desires, or they might by force.

Having just acquired a large ranch, become a Nephelym breeder as you roam the heavenly world of Lyrcea. Catch wild Nephelym, breed them to produce offspring, and uncover satisfying sexual experiences with elite Nephelym across the world.
Revealed content
In addition to sex, you will find a deep lore and story behind this beautiful, but mysterious world.



While breeding is the focus of ranch activities, you can also harvest Nephelym for their reproductive juices. These can be sold or used to catch new Nephelym.
Revealed content
Nephelym can be fed certain items to make them fatter or more fit depending on your taste, this will visually change their bodies and alter their stats!

Eventually, harvest and feeding animations will be added too!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Für weitere Details seht Euch die Seite des Entwicklers an. Rechte an dem kopiertem Text, sowie von den Bildern, liegen selbstredend bei dem Entwickler selber.

Man könnte sagen, es ist wie Breeding Season in gut und besser. Wunderschöne Welt zum entdecken, eine fantastische Grafik für ein so frühes Entwicklungsstadium und viel Liebe zum Detail. Ich sage nur Bäume, Gras und Fell. Wer es gespielt hat, weiß worum es geht :)

Ich hoffe, auf diesem Wege mehr Unterstützung für den Entwickler dieses optisch herrlichen Spieles zu gewinnen, damit seine Pläne und Voraussagen für das Game selber auch in naher Zukunft eintreffen.

Viel Spass beim entdecken und züchten :D


so long

Ohka




Edit: add mirrors from post below
 
Zuletzt bearbeitet:

gobovitch

Gläubiger
I Quote from the comment section on the patreon :

DerelictWulf
Apr 12 at 9:45pm
BOTN_0604A_Windows_x64_DX11.zip
Google Docs
Public Build: 0.604 Alpha​

If above link is exceeded, here's some mirrors:

Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.


As a sign of good faith, I am releasing this build as a public build! I realize now that a lot of people were off-put by my first build being patron-only. From now on though, the original plan is in effect. New builds will be patron-only until they are stable, then they will be periodically pushed to public builds. "

Maybe you can add the link in our previous post OP.
 

lordnagato

Freiwilliger Illusion Support für WOH
Ich verstehe den sinn beim einfangen von den wesen nicht. Action kann man nicht anklicken und sämtliche items sind nur zum einfangen wie steigert man bitte die Lust bei den Wesen?
 

Ohka

Ungläubiger
zum einfangen benutzt man quasi die kleidungsstücke z.B. Foxen Collar, Vullwarg Collar, Bovaur Bell usw.
zum steigern der Lust, immer das Liquid des anderen Geschlechtes. Also bei Females sämtliches Sperma der Males, und bei den Males dann logischerweise die Milch der Females. als Beispiel: Foxen = Wolvar Semen+Wolvar Semen+Foxen Collar
 

lordnagato

Freiwilliger Illusion Support für WOH
zum einfangen benutzt man quasi die kleidungsstücke z.B. Foxen Collar, Vullwarg Collar, Bovaur Bell usw.
zum steigern der Lust, immer das Liquid des anderen Geschlechtes. Also bei Females sämtliches Sperma der Males, und bei den Males dann logischerweise die Milch der Females. als Beispiel: Foxen = Wolvar Semen+Wolvar Semen+Foxen Collar
Ah verstehe. Ich muss sagen sachen grafik übertrifft es das andere spiel bei weiten wo ungefähr so ein sollte wie das Breeding.
Die details bei den char sind und umgebung sind 1a.
Bin mal mehr auf die Animationen gespannt wenn die eingebaut worden sind zurzeit könne man das spiel mehr oder weniger
eine Frühe Alpha version nennen :).
 

Ohka

Ungläubiger

Hidden content
You need to react to this post in order to see this content.

Bug Fixes:

Crash when selecting Auto-skip dialogue.

Crash when running out of energy when harvesting.

Crash when Nephelym was encountered before old one was destroyed (thanks Gduff for reporting this)

Merchants now restock their items every new day. Base merchant orgasium has been raised.

Hay prop does not appear when Female Breeder and Male Vulwarg animation is skipped (thanks Ranaziel for reporting this).

Collision issue in Sensual Sands fixed.
 
Hat einer von euch schon nen männlichen Foxen oder ne weibliche Vulwarg gesehen? ich hab die jedenfalls noch nicht zu Gesicht bekommen.
Zum Spiel... viel zu wenig energie. 5x aberntendann is schluss für den Tag. Mager wenn man viele Rassen mehrere Exemplare von jeder Rasse hat.
 

Zerakiin

Novize
Hat einer von euch schon nen männlichen Foxen oder ne weibliche Vulwarg gesehen?
Ich hab einen Save mit nem weiblichen Vulwarg, selbst gezüchtet jedoch.

Zum Spiel... viel zu wenig energie. 5x aberntendann is schluss für den Tag. Mager wenn man viele Rassen mehrere Exemplare von jeder Rasse hat.
Das Spiel ist ja erst in der Alpha. Da kann man mal über das Balancing (auch Energie-Balancing) hinwegsehen. Wäre das Spiel schon draußen, dann würde ich dir da durchaus Recht geben. Aber dann müsste man auch so etwas wie das nichtvorhandensein der Sprintfunktion auch bemängeln. Und soweit ich das gesehen habe bekommt man bei lvl ups auch Energie dazu. Komtm mir zumindest so vor :)
 

gobovitch

Gläubiger
Gibt es eigentlich schon ein Wiki was beschreibt welche Animationen vorhanden sind ?
Human Male X Foxes fehlt ja noch.
 

lordnagato

Freiwilliger Illusion Support für WOH
Gibt es eigentlich schon ein Wiki was beschreibt welche Animationen vorhanden sind ?
Human Male X Foxes fehlt ja noch.
Nein ist vorhanden in der neuesten version
606A Klick

v.606A:

New Sex Animation: Female Foxen with Male Breeder

Enjoy a new scene with a Female Foxen and the Male Breeder!

New Feature: Fast Travel

Seek the phallic shrines in each area to unlock fast travel to and from that area. Once an area is unlocked, it will remain on your list forever. I hope this makes traveling the world much less tedious. This system may be expanded in the future to have a map interface.

Bug Fixes:

Skipping a breeding animation can no longer be used to generate offspring.

Leaving a breeding session while play speed is 0 no longer traps you forever.

Fixed issue with fur tick groups and physics.

Fixed bug and possible crash when running out of energy during an encounter.
 

Little Ronin

Ordenspriester
Ja, der Status ist leider noch sehr Alpha (insbesondere weil eben ein groß teil der Breedinganimationen fehlen - und natürlich jeglicher Sound)...
...werde es aber im Auge behalten, interessant wird es im Grunde wenn die Basics da sind/funktionieren und erweitert wird...
 

satoshi2040

Ungläubiger
269/5000
Ich liebe dieses Spiel, ich kannte es schon und empfehle es.
Seit einigen Monaten verfolge ich die Arbeit des Autors und habe mit den Kontingenten oder Spenden, die ich machen konnte, beigetragen, aber diese Inhalte hier zu haben, wird die Verbreitung dieser Spiele sehr erleichtern.
 
Nur zur Info: Das Spiel kann man über Steam kostenlos (Alpha) spielen. Unter anderem kann man dort auch den Entwickler selbst kontaktieren und gelegentlich via Diskussion Vorschläge und Bugmeldungen schreiben.
 
Oben