This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
höre an genres: EBM, Industrial, Jungle, Drum'n'Bass, hardstyle(vorwiegend holländischen,belgischen,italinischen), Darkwave(ganz selten aber ich tue es), Progressive(liebslingsdj hierbei ist "t4l"), orchesterzeugs(so filmmusik, aber auch anderes*das ist kein klassik xD*), Power Noise
aber alles viele interpreten, wo ich immer am verzweifeln bin wenn ich das wem zeigen will, weil youtube es meistens nicht hat -_-
mein genre ist leider auch nicht vertreten :-) ....EBM, Industrial; Industrialrock; Synth/Futurepop, Elektro...... hören eigentlich auch garnicht so wenig leute auch wenns kein mainstream ist
ein paar beispiele;
front 242 / front line assembly / skinny puppy / die krupps / cubanate
haujobb / plastic assault / benestrophe / laibach / delerium / synaesthesia / conjure one / will / psychopomps / scapa flow / 32crash / jihad / ucnx / cat rapes dog / fektion fekler / kattoo / paracont / absolute body control / ministry / left spine down / skrew / unit 187 / think about mutation / ashtrayhead / pitchshifter / dkay.com / trial / snog / a split second / zeromancer / lluther / decree / high wycombe / in strict confidence (old) / cobalt 60 / mdm / calva y nada / abscess / decoded feedback / dystopiate / leaether strip / evils toy (old) / ah-cama sotz / kirlian camera / liquid divine / x-marks the pedwalk / imperative reaction / electro synthetic rebellion / pulse legion / babyland / forma tadre / aghast view / schnitt acht / mdfmk / rob zombie / 16 volt / yelworc / birmingham 6 / sulpher / impact pulse / bigod 20 / syntec / swamp terrorists / templebeat / numb / new mind / bio-tek / click click / in the nursery / dance or die / synapscape / paranoid / second voice / solitary experiments / chemlab / spahn ranch / amnistia / amgod / project pitchfork / carphax files / cryo / heavy water factory / informatik / thd / prager handgriff /