Bleach [Vorsicht Mangaspoiler!]

-=NSkeith=-

Gottheit
Rofl.

Eine kleine Ergänzung zum Spoiler..

It looks like a wave or something is coming from behind Halibel when she releases.

I guess this refers to the title page:

We see Ulquiorra's head and upper body.
Ulquiorra has heart written where his hole is.

So "is this a heart" is used for one page (the background is white).

And there was this before:

In the real world Hitsugaya's opponent releases, the command is "Ute" aka "destroy" or can be "to shoot."

2 Releases in einem Kaptiel!? :nani:
 

C4RN1F3X

Piraten-Wähler
VIP
Oh, Halibels Release wäre natürlich interessant. Wenngleich die Frage besteht, warum, da sie Hitsugaya eigentlich bereits zeigt, wie Ownage nach allen Regeln der Kunst aussieht.
 

-=NSkeith=-

Gottheit
Und nun noch alles etwas genauer :p

Bleach 254: Heart

“What is a heart?” A voice is heard in Ulquiorra’s consciousness.

“If I rip your chest open, will I see it? If I crack out your skull, will I find it inside?”

“You humans can say such with with ease. As if…..”

As if it really existed.

Once Ulquiorra believed what he cannot see means it doesn’t existed. But here he is reaching out to the one person he has talked to regarding the heart.

'Ah…so this is what it means.’ Thinks Ulquiorra while his eyes can rarely see Orihime’s face anymore. The linger feeling of her finger around the ashes from his hand tells him she’s still standing here.

“In this hand….is a heart…..”

And that is Ulquiorra’s last thought.


A scene cuts to Yammi, Rukia, Chad and Renji. Yammi stands still for a moment before angrily punches the building beside him.

“Gah!!! First I was going to crush these then go to help! But now you are dead so I can’t help you anymore…”

“This is not enough. All the reiatsu I have been keeping up will have to be use on these trashes. I can’t use all of them!” While screaming, Yammi’s body keeps getting bigger and bigger until his shirt is completely ripped off.

Chad shows some worries upon seeing Yammi’s growth but Renji doesn’t feel anything after seen ‘10’ tattoo on his shoulder. He turns to ask his two nakama if they have fought the espadas before. Rukia admits while Chad says it couldn’t really count as a fight.

“Who cares about the results, I didn’t win either. But this guy’s rank is lower than the ones we’ve fought. If we are scared here then it’s useless. Just hurry finishes him off so we can go and bring Ichigo back.” Says Renji.
Yammi is angered by Renji’s words so he releases,

“Crush, Ira!!!!”

He turns into a giant but what shocks the three most is his tattoo shows only 0.

“Who said ten espadas are 1-10? Espadas are counted from 0 to 9. I am the only espada whose number changes after gather all the power then has a prefect release.”
He lifts his right fist and declares,

“I am Cero Espada, Yammi Riyalgo”

A scene cuts to Hitsugaya and Halible. Hitsugaya hits the ground and Halible asks if this is all of a captain’s strength. Then she says it’s time to finish this fight.
Halible points her sword down and says,

“……Destroy”

But before she could finish her sentence, a giant wave behind comes right at her.

Ob Halibel nun echt ihren Release gestartet hat oder ob jemand Hitsugaya retten will mit ner Attacke.... nja..
 

C4RN1F3X

Piraten-Wähler
VIP
Giant wave klingt für mich im ersten Moment nach Ukitake, doch der spielt ja noch etwas mit Starks Fraccion. Oder er hat sie einfach an der Seite liegenlassen.
 

Gannendorf

Stamm User
Lol erst jetzt zeigt Yammi was in ihm steckt? Nachdem er 2 Mal relativ locker weggefegt wurde, wirkt das mehr als unglaubwürdig. Oder anders gesagt, ein neuer und vermutlich wieder längerer Fillerkampf steht uns bevor. Es sei denn, sie bleiben bei Halibel und Hitsugaya (glaub übrigens nicht, das die Welle schon ihr Release ist), dann könnte es tatsächlich spannend werden. Abwarten bis nächste Woche^^

greets Gannendorf
 

-=NSkeith=-

Gottheit
hmjoa... Yammy hat style in seinem Release...

Denke Halibel starten ebenso ihren Release, sieht nicht nach einer rettenden Attacke aus.. und da es relativ nach Wasser aussieht... Halibel > Hai? :huh:

Freu mich auf nächste Woche ^^
 

zeussor

Dark Messiah'z'
Otaku Veteran
was soll das heißen ist Yammi der stärkste Espada?
Er trägt lediglich die Ziffer 0 das heißt noch lange nicht das er der stärkste ist. Wir wissen ja net welches Schema die Ziffern haben also was für bedeutungen sie haben. Nach stärke geht es gewiss nicht. Denke kaum das der stärkste Espada so ein Riese ist. Naja warten wir es ab =)
 

bratZHeadhunter

Anime Freak
Otaku Veteran
Er dürfte vllt vom physischen Aspekt der stärkste sein, aber das heißt noch lange nicht, dass er auch insgesamt der stärkste ist. Denn es kommt ja auch auf Geschwindigkeit und Kampftechnik usw. an.

Hoffe ich zumindest, denn der als stärkster Espada? Is doch doof.
 

suicune132

Gottheit
Ulquiorra war der einzige der ein espada ''Bankai'' erreicht hat also sollte er der stärkste gewesen sein oder? Hab aber immer angenommen die nummern der Espada gehen von einz bis neun so kann man sich irren^^ naja egal. Ich glaube die nummern stehen für die stärke nach dem release der Klinge und yammy würde als wurm so ein bisschen gereicht. Ich weiß nicht ob das jetzt irgendeiner kapiert aber ich verstehs und das is alles das zählt. Peace
 

Bartimäus

Exarch
Also ich hab da so ein Bild von Yammy gefunden is leider nicht das beste aber ich finde so wie er aussieht ist er vieleicht der stärkste von körperlcher Kraft her aber von der Schnelligkeit und vom Hirn her is da glaub nicht viel enthalten (wie schon erwähnt wurde) ^^
Denn es kommt ja auch auf Geschwindigkeit und Kampftechnik usw. an.
 
Zuletzt bearbeitet:

Fauk

Hardstyle or no style
Otaku Veteran
Oh interessant, das der hinter sich noch so nen Schwanz oder so hat, ist mir garnicht aufgefallen.
 
Oben